Direktlänk till inlägg 24 augusti 2019

Jag måste lägga mindre pengar på resor

Av Ossian Oskarsson - 24 augusti 2019 20:33

Jag kan inte blunda för det längre, mina resor kostar för mycket pengar och det måste ändras. Jag vet inte hur det skall gå till, det kostar en hel del pengar när man satsar och reser mycket. Fast jag har inga andra val, om jag inte lyckas tjäna mer pengar på något sätt. Jag vet inte hur jag skall kunna göra det ens i teorin. På vad?

Jag är avundsjuk på de som köpte en fastighet, alltså en villa eller lägenhet, när de flyttade hemifrån. De har tjänat massor med pengar. Jag hade behövt massor med pengar. Jag har också bott och betalat för att bo. Varför får jag inget bara för att jag bodde i hyreshus? På vilket sätt är det rättvist eller juridiskt? Kan man inte se till att staten ger oss en del då? Det går bra för Sverige, så varför gör de inte så? Det är jättemånga som bor i hyreshus och som behöver pengar och inte har några pengar. Hur är det rättvist eller juridiskt? Vilket avtal har jag skrivit på som säger att jag inte vill vara med och dela på kakan. Jag har inte skrivit på något sånt, då kan det inte vara juridiskt rättsväsendigt lagligt heller? Då får vi titta på det man blir glad av. Snö och söta flickor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ossian Oskarsson - 12 augusti 2019 14:02

Det är frågan om skidåkning är vad jag borde hålla mig till, snarare än att skriva om det online. Det är svårt att få till kul inlägg och jag längtar mest efter vinter och skidåkning. Nej, jag längtar ännu mer efter annat än skidor, och det är inte j...

Av Ossian Oskarsson - 11 augusti 2019 05:56

Det var inte mer med det hela än så, det slutar tyvärr i soffan kramande en kudde som om den gav liv, tröst eller någon form av förståelse. En grundad förståelse, inte den chimär som världen tenderar att vara. Vad hände, vad händer och varför? Så myc...

Av Ossian Oskarsson - 19 juli 2019 23:10


Jag är väldigt sugen på att testa på både luftballong och paragliding. Framförallt verkar paragliding vara en otrolig kick och en upplevelse utöver det vanliga. De jag har pratat med säger att det inte är något annat de testat som gett en sådan rush....

Av Ossian Oskarsson - 16 juli 2019 20:43

Detta är mer än jag klarar av, jag känner tydligt hur jag knakar i fogarna. Jag vet inte vad jag kan göra för att förändra något, utan jag har att acceptera vad som än sker. Men att gång efter annan hantera en ovisshet kring framtiden och allt jag st...

Av Ossian Oskarsson - 15 juli 2019 23:18

Jag är i stort behov av ett nytt halsband, mitt nuvarande är så gammalt och eftersom det är ett läderhalsband har det blivit allt för slitet nu. Jag har gillat det, men nu ser det nästan snuskigt ut. Men som kille är det inte så lätt att hitta ett sn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards