Direktlänk till inlägg 8 juli 2019

Extremskidåkning även på sommaren

Av Ossian Oskarsson - 8 juli 2019 18:33

Jag gillar skidåkning och jag gillar när det är långt borta från turister och pistad snö. Jag gillar extremsporter i allmänhet, men just extremskidåkning har jag hållt på med sedan tonåren.
Nu när jag har växt till mig lite så är det lättare att välja resmål mer fritt, även om kostnaden är något jag tar hänsyn till. Men det har gett mig möjlighet till skidåkning även på sommarhalvåret, och det är vad jag har tänkt att skriva lite mer om på den här bloggen. Senare i vinter så byter vi kontinent eller åtminstone resmål då det finns extrema platser att åka skidor på i större och närmare omfattning.

Gillar ni extremskidåkning och söker kicken även nu på sommaren har ni hamnat helt rätt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ossian Oskarsson - 24 augusti 2019 20:33


Jag kan inte blunda för det längre, mina resor kostar för mycket pengar och det måste ändras. Jag vet inte hur det skall gå till, det kostar en hel del pengar när man satsar och reser mycket. Fast jag har inga andra val, om jag inte lyckas tjäna mer ...

Av Ossian Oskarsson - 12 augusti 2019 14:02

Det är frågan om skidåkning är vad jag borde hålla mig till, snarare än att skriva om det online. Det är svårt att få till kul inlägg och jag längtar mest efter vinter och skidåkning. Nej, jag längtar ännu mer efter annat än skidor, och det är inte j...

Av Ossian Oskarsson - 11 augusti 2019 05:56

Det var inte mer med det hela än så, det slutar tyvärr i soffan kramande en kudde som om den gav liv, tröst eller någon form av förståelse. En grundad förståelse, inte den chimär som världen tenderar att vara. Vad hände, vad händer och varför? Så myc...

Av Ossian Oskarsson - 19 juli 2019 23:10


Jag är väldigt sugen på att testa på både luftballong och paragliding. Framförallt verkar paragliding vara en otrolig kick och en upplevelse utöver det vanliga. De jag har pratat med säger att det inte är något annat de testat som gett en sådan rush....

Av Ossian Oskarsson - 16 juli 2019 20:43

Detta är mer än jag klarar av, jag känner tydligt hur jag knakar i fogarna. Jag vet inte vad jag kan göra för att förändra något, utan jag har att acceptera vad som än sker. Men att gång efter annan hantera en ovisshet kring framtiden och allt jag st...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards